Strike out

Nyköpingssporten i bild, och några enstaka ord...

Slutspurt!

Kategori: Ishockey

 
En bedrövlig fotovinter går mot sitt slut, och kan utlova lite mer aktivitet den
närmaste tiden, och då främst i grenen ishockey.
Vi, Nyköpings Hockey Ungdom, arrangerar i påskhelgen slutspel i SM för U16, J18 samt J20.
Jag ska även i år dokumentera det hela, så det blir 5 dagar fyllda med ishockey,
och fyllda minneskort...
I slutet av januari gjordes en punktinsats för föreningens egen tidning NHUtid,
den tidningen går att läsa HÄR, om någon mot förmodan missat den...
Och som ett mellanspel så kommer jag peta in några inlägg, i väntan på de stora killarna...
 
NHU U12-Åker/Strängnäs:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lasse Jansson säger:

    Massor av fina actionbilder där den stående bilden på killen som är på väg framåt med ena skridskon i luften är min absoluta favorit.

    Jag kan ana att det blir en fullmatad påskhelg för dig i Rosvallas stora ishall. Visst noterade jag dina bilder i tidningen som både setts som trycksak och som digital upplaga. Kul och grattis! :-)

    2016-03-08 | 17:26:32
    Bloggadress: http://lassesfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här: