Strike out

Nyköpingssporten i bild, och några enstaka ord...

JSM - Winners & losers

Kategori: Ishockey

 
Alla matcher i alla idrotter spelas väl för att vinnas, hoppas jag,
men när man kommer till ett SM så är det något speciellt,
även på ungdoms eller juniornivå.
Det jag tar med mig efter årets U/JSM är alla känslor från ett stort antal vinnare.
Tyvärr så kan ju inte alla vinna, så även några bedrövade förlorare kom med på minneskortet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 

Och så var det ju det där med den stora besvikelsen...
 
 
 
 
 
 
 
Ytterligare ett JSM-inlägg blir det - i morgon!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lasse Jansson säger:

    Du har verkligen slitit med J-SM-plåtningen. Och levererat massor av bra bilder. Nu är det visserligen ett inlägg till på väg (enligt texten) men jag skulle vilja skriva några rader för att visa min uppskattning.

    Precis som du tidigare skrivit så är tusentals bilder efter ett sånt här arrangemang en rejäl utmaning att ta sig igenom. Mycket tid går åt att hitta, redigera och lyfta fram de bilder som sticker ut. Traditionella actionbilder, jubelbilder, känslor m.m. ska givetvis visas men de jag faktiskt minns mest och tycker är bäst är de där du valt att fota med fisheye. De känns innovativa och lite udda samtidigt som de visar ishockey på ett lite mer annorlunda sätt.

    Bra jobbat, helt enkelt!

    Svar: Hej!Jo, slitit passar faktiskt denna gången, men nu är det klart i.o.m. att ett bildspel har skapats åt arrangören. Är hyfsat nöjd och tycker att det är kul att du nämner fisheye-bilderna, för jag gillar nog dom mest också!
    Jimmy Steen

    2015-04-11 | 13:19:18
    Bloggadress: http://lassesfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här: