Strike out

Nyköpingssporten i bild, och några enstaka ord...

Vidöppet...

Kategori: Ishockey

 
 
...bakåt.
12-6
I ishockey.
Fantastiskt, men de e ju kul med mål! ;-)
 
 
 
 
 
 
 
     
 
     
 
     
 
     
 
     
 
  
 
  
 
 
 
Och till er som tittar som har lite erfarenhet av Lightroom som jag håller på att lära mig...:
Hur jag än bär mig åt så följer inte vitbalansen med riktigt beroende på
var jag sedan tittar på bilden.
Lightroom har en nyans, Paint en annan, Windows bildvisare en tredje, blogg.se en fjärde osv.
Visserligen har jag en okalibrerad laptop men det borde ju inte kunna skilja på samma dator!?
 
Är det bästa att experimentera sig fram och sen välja en inställning och köra vidare på den?
 
Ovanstående inlägg blev på min dator något rödstickigt och lite i mörkaste laget,
kan någon bekräfta eller komma med annan input?
 
Tack på förhand!
 

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: