Strike out

Nyköpingssporten i bild, och några enstaka ord...

Ett sällsynt blogg-inlägg...

Kategori: Bandy

 
Redan för ett år sedan så avhandlades min foto-formsvacka i samband med mellandagsbandyn.
Inga blogginlägg sedan i september bevisar att det inte blivit bättre under 2016 precis,
även om det har fotats en del sport även under hösten, fastän inget har visats här...
 
Se detta inlägget som ett undantag, för jag har ingen aning när det kan tänkas bli härnäst.
Matchen spelades mellan hemmalaget Katrineholm mot gästerna Jönköping,
där hemmalaget i och med segern med 3-2 tog säsongens hittills enda seger.
Håll till godo!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lasse%20Jansson säger:

    Det var jättekul att ses vid Backavallens is under annandagen! Du är ju en rutinerad gäst där i jämförelse med mig. Man kan definitivt göra sämre saker under julhelgen än att fota bandy.

    Du plockar fram en massa finfint material efter matchen. Mycket action med bollen i luften. En hel del kampsituationer. Kul att se eftersom jag efter ett par försök inser hur knepigt det kan vara att fotografera detta. Det tar några försök att få till en "ny" sport när man fotar, i alla fall för mig.

    2016-12-27 | 09:43:34

Kommentera inlägget här: