Strike out

Nyköpingssporten i bild, och några enstaka ord...

Ringdans

Kategori: Blandade innesporter

 
Lika fyndig (!) rubrik som vanligt, så inget nytt där.
Däremot en helt ny sport här på Strikeout, boxning.
Mästerskap i sporthallen som jag trodde att jag hade besökt
för sista gången tidigare i våras, men icke, det blev en gång till.
 
Under dryga 600 matcher som ishockeydomare så lyckades jag aldrig
få blodstänk på mig under match, men det lyckades jag med här.
Nice...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lasse Jansson säger:

    Kul och intressant med massor av boxningsbilder! 10:e bilden uppifrån tycker jag är en fullträff i dubbel bemärkelse även om det finns många fler bra bilder i samlingen.

    Svar: Ah, är ganska nöjd själv trots att det var första gången och den fantastiska sporthallen...Tror att jag är redo för en titelmatch redan, faktiskt! ;-)
    Jimmy Steen

    2014-05-22 | 11:12:02
    Bloggadress: http://lassesfoto.blogspot.com
  • Bemir säger:

    Jävligt grymma bilder!!

    Svar: Tack, kul att höra! En tacksam sport att fota, helt klart!
    Jimmy Steen

    2014-05-22 | 17:04:44

Kommentera inlägget här: