Strike out

Nyköpingssporten i bild, och några enstaka ord...

Tredje gången...

Kategori: Motorsport

 
...skit!
 
De två senaste åren har Gästabudspokalen varit väldigt lyckosam för mig fotomässigt.
Förhoppningarna var stora även i år då jag valde SS2,
en väg jag kör ett antal gånger om året, men...
Inte en enda dikeskänning eller avåkning där jag befann mig, skit!!!
Man önskar ju inte nån olycka men man går ju på rally för att få se action.
 
Däremot är jag ganska nöjd med fartkänslan i bilderna samt en hyfsad variation,
vad tycker du som tittar?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lasse Jansson säger:

    Mycket bra bilder Jimmy! Jag hamnade i motsvarande läge ifjol (minns inte vilken specialsträcka det var) och fick jaga rallybilder med en annan inriktning än enbart volter/dikeskörningar. Du har lyckats, ingen tvekan om det!

    Tyvärr bommade jag rallyt i år då jag satt och körde bil från Öland. Jag tittar på dina bilder istället och gläds åt att jag slipper dammet mellan tänderna... ;-)

    2013-07-07 | 11:07:49
    Bloggadress: http://lassesfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här: