Strike out

Nyköpingssporten i bild, och några enstaka ord...

En annan dag...

Kategori: Bandy

 
...for jag åter till Katrineholm för att kolla in lite bandy.
Denna gången en bottenmatch i den näst högsta serien då hemmalaget
gick upp efter förra säsongen under parollen #VIÄRTILLBAKA!
 
Inga märkvärdiga bilder, men ändå...
 
 
...men kan i alla fall konstatera att hemmalaget vinner med tennissiffrorna 7-6. Rättvist!
 
 
 
 
 
 
Drygt 1600 åskådare på plats!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inte en deltagare i denna matchen, men kanske i den om 10-15 år?
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lasse Jansson säger:

    Åjo, det finns många pärlor till bilder som visas upp! Bra action, härlig närvaro och allmänt snygga bilder med mycket variation.

    Det är alltid lika kul att se andras alster från de sportsammanhang där jag själv närvarat med kameran. Det är utvecklande för mig själv eftersom jag då får se samma sekvenser ur ett annat perspektiv, ur andra vinklar och sedan kan jag sitta och svära över mina egna tillkortakommanden. "Hur kunde jag missa att få med den situationen..."

    Om ett år är det dags igen, vi ses väl på Backavallen 26/12 2019!? :-)

    Svar: Efter att ha sett dina motljusbilder från samma match så håller jag med, vad missade jag själv då vi var på samma ställe!? Känner att när man inte är inne i foto-flowet så blir man lite bekväm och tänker inte färdigt och missar därmed, bra att du tog dessa i alla fall! Om jag fotar på Backavallen igen om ett återstår att se, men vi lär synas innan dess, med eller utan kamera... ;-)
    Jimmy Steen

    2018-12-28 | 15:57:10
    Bloggadress: http://lassesfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här: