Strike out

Nyköpingssporten i bild, och några enstaka ord...

Mellan(dags)spel

Kategori: Bandy

 
God fortsättning!!
Mitt i timeouten så gjorde jag en repris på förra årets annandag jul.
Och eftersom att kameran var med, och bandy är ganska kul att fota,
så kommer här ett sällsynt sportinlägg, håll till godo!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Just ja, matchen spelades i Allsvenskan Norra mellan hemmalaget Katrineholm
och UNIK från Uppsala. 6-4 till Katrineholm inför 1700 åskådare.
Och nu, åter in i foto-dvalan...
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lasse Jansson säger:

    Trevligt! Jag är fortfarande bandy-oskuld. Har inte sett någon match live och ännu mindre försökt fota sporten. Inte för att jag är ointresserad utan snarare för att det aldrig blivit av... Backavallen är inte långt borta men jag får väl erkänna att jag inte har någon koppling till någon i bandy-världen nu när Vrena IF lagt ner.

    Kul att se dina bilder. Det borde varit hyfsat bandyväder igår eftersom det trots allt var minusgrader. Därmed borde också isen varit OK att spela på. Gissar jag.

    Svar: Tjena! En kanondag för bandy var det med nån enstaka minusgrad och ingen blåst.Rekommenderar verkligen att åka dit vid tillfälle och testa, för även om man inte kan sporten så är den rolig att fota med fart hela tiden. Ser fram emot din version av sporten bandy!!
    Jimmy Steen

    2015-12-27 | 15:23:38
    Bloggadress: http://lassesfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här: