Strike out

Nyköpingssporten i bild, och några enstaka ord...

Islossning!

Kategori: Ishockey

 
 
 
Tänk vad lite nytt blod kan göra. I matchen som skulle vara en nervig streckmatch
så kör hemmalaget fullständigt över motståndarna Vallentuna med 9-0.
Och då satt ändå en målskytt av rang på läktaren i väntan på ett OK från förbundet...
Längtar redan till nästa hemmamatch!
 
 
 
 
 
 
     
 
     
 
  
 
 
I början på kommande vecka kommer det en "special edition"
från denna matchen. Temat blir svart-vitt kan man väl säga... ;-)
 
På återseende!
 
 

 

Kommentarer

  • Lasse Jansson säger:

    Krispiga och bra bilder från gårdagens match Jimmy! Tycker du fått till färgbalansen bra nu (i Lightroom?) och som vanligt har du en samling bilder som visar ishockey på ett bra sätt (både spelare och action.)

    Svar: Hej Lasse! Jo jag är ganska nöjd med utfallet, särskilt med tanke på att matchbilder inte var prio ett denna gången, nästa inlägg avslöjar vad det var för nåt som var det...Nu har jag nog hittat min Lightroom-profil för Stora hallen även om det tog en stund, så jag börjar få in snitsen. Tror jag ;-) Däremot så fattar jag ingenting av den mappstruktur som alla inklusive du har pratat så gott om i LR5, det kommer kanske så småningom men fram tills dess så importerar jag först till Picasa där jag portionerar ihop de mappar jag vill ha och sen kan jag importera dessa till LR5.
    Vem har sagt att det ska va enkelt!? ;-)
    Jimmy Steen

    2013-11-18 | 12:06:22
    Bloggadress: http://lassesfoto.blogspot.com
  • anonym säger:

    Skulle du vilja fota derby på söndag i sporthallen, för 99or i innebandy.

    Svar: Hej anonym. Kan nog tänka mig det, men för att jag ska gå upp så tidigt en söndag-morgon så skulle jag nog gärna vilja veta vem de e som vill att jag kommer dit då.Skriv gärna ett nytt inlägg med namn eller ett mail, adressen finns till höger.
    Jag bits inte! :-)
    Hälsningar
    Jimmy Steen

    2013-11-18 | 22:22:31

Kommentera inlägget här: