Strike out

Nyköpingssporten i bild, och några enstaka ord...

Rosvalla Gästabud, del 6

Kategori: Ishockey

 
Då var då den sista vårcupen avklarad med Jonstorp som slutsegrare och där hemmalaget
till slut kom på en sjundeplats efter blandade resultat.
Sista natten med gänget för samtliga deltagare då man nästa år blir junior-spelare...
Själv ställer jag nu kamerautrustningen på hyllan en period framåt för att försöka bli av med
en efterhängsen fotoarmbåge som jag väljer att kalla den, vi hoppas att det går fort!
Så, på återhörande om ett tag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lasse Jansson säger:

    Det har blivit många timmar i ishallen för dig den senaste tiden. Först J-SM och sedan ett antal cuper som alla tagit mycket tid i anspråk. Trist att höra att du fått någon form av inflammation i armbågen men jag förstår att det inträffat med tanke på hur intensivt du fotat under några veckor. Kamera och objektiv blir ganska tunga i längden. Jag kände av något liknande för några år sedan och kunde avlasta med ett enbensstativ vid fotbollsplanerna.

    Du har i alla fall bjudit på massor av finfin hockeyaction och jag tackar dig för det! Ditt slit har inte gått obemärkt förbi.

    2016-05-01 | 20:41:04
    Bloggadress: http://lassesfoto.blogspot.com
  • Patrik Park säger:

    Hej Jimmy

    Underbara bilder i rätt ögonblick som vanligt!

    2016-05-02 | 12:49:05

Kommentera inlägget här: