Strike out

Nyköpingssporten i bild, och några enstaka ord...

Timeout!

Kategori: Innebandy


En match i juniorallssvenskan, Onyx mot Bergs IBK.
1-4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och som jag har nämnt tidigare så har jag ju inte haft nån större motivation för det här
med sportfoto under det senaste halvåret, lite drygt, och har nu bestämt mig för att ta ett break!
Förhoppningsvis så kommer kanske suget tillbaka, eller att det dyker upp något evenemang
som jag bara inte kan strunta i, men inte förrän då kommer det nåt nytt här på Strikeout!
 
Fotografera kommer jag att fortsätta med, fast inte sport som sagt, utan jag fortsätter
med andra motivområden, på min andra blogg Kontraster.
Precis som vanligt.
Välkommen dit, tills vidare!
 
 
/Jimmy
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: