Strike out

Nyköpingssporten i bild, och några enstaka ord...

Inte min grej!

Kategori: Motorsport

 
Så blev det sommar igen och dags för rallytävlingen Gästabudstrofén som sig bör i juli.
Femte året för min del men kan konstatera att utan goda råd så kommer det aldrig bli
några bra bilder. Goda råd hade jag de första två åren, där hände det grejer
men i år blev det inte ens en bredsladd...
Här är länkarna till de tidigare rallyinläggen:
2011      2012      2013      2014
 
Och så årets bilder, från SS3...:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Ska det bli några fler rallyn så ska jag begära experthjälp.
Eller inte ha nån kamera med mig utan bara titta...!
 
På återseende!
 
 
 

Kommentarer

  • Lasse Jansson säger:

    Rallybilder med landskapsvyer, panoreringar, långa slutartider och blommor. Du har ju jobbat väldigt kreativ utifrån de förutsättningar du fick. Att det inte blir några dramatiska avåkningar eller bredsladdar framför kameran är lite retligt, jag vet, men du har löst det bra. Experthjälp i form av lokalkännedom och rallyerfarenhet är nästan ett måste om man ska hamna på de riktigt heta ställena.

    Jag kom inte iväg alls i år. Jag hade räknat med det och i förväg haft kontakt med "rätt" folk inom SMK Nyköping men nu blev helgen vikt till helt andra saker och då är det som det är.

    2015-07-05 | 20:05:44
    Bloggadress: http://lassesfoto.blogspot.com
  • Martin Ward säger:

    Jättefina naturbilder från runt om i Sörmland. Typiskt bara att det råkar komma en bil körandes på varenda bild, helt otroligt !

    Svar: Ja alltså så mycket jävla osis som jag haft de senaste åren på Gästabudsrallyt så kan jag lika gärna åka ut och fota naturbilder istället, för nån rallyaction lär jag aldrig mer få se...
    Jimmy Steen

    2015-09-08 | 11:12:11

Kommentera inlägget här: