Strike out

Nyköpingssporten i bild, och några enstaka ord...

Förcrossande

Kategori: Motorsport

 
En helt galen sport-månad toppades med ett besök på Nyköpings motorstadion
där ungdoms- och juniortävlingen Mälarfräsen i motocross avgjordes.
Jag var där 9 timmar, gissa hur många bilder man hinner ta på den tiden...
Och sen ska dessa gås igenom...
Verkligen förcrossande...
Nu vet jag hur jag inte ska göra nästa gång!
 
Så här blev det till slut i alla fall:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
        
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 
Nästa inlägg blir bloggens ettårs-jubileum!!!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lasse Jansson säger:

    Imponerande många pärlor du radar upp bland motocross-bilderna. Jag förstår om det blev ett drygt jobb med efterarbetet men jag hoppas du tycker att det var mödan värt, för det tycker jag! :-)

    Svar: Hej Lasse! Jo, jag är nog rätt nöjd ändå, även om det kunde varit mer fartkänsla här o där... Men det fixar jag till nästa gång! ;-)
    Jimmy Steen

    2013-05-30 | 14:38:30
    Bloggadress: http://fotbollslasse.blogspot.com

Kommentera inlägget här: